+ 420/261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI-KONZULTACE -011

EDI integrace

Ušetřete náklady pomocí automatizace obchodních procesů

Začněte využívat výhody distribuce produktů a služeb podpořené elektronickou výměnou obchodních dokumentů. Maximalizujte efektivitu svého dodavatelského řetězce prostřednictvím automatizace a integrace. Ať už jde o proces objednávání, fakturace (e-fakturace) nebo řízení skladů, automatizované procesy vám pomohou ušetřit peníze a další zdroje na každém kroku, a to díky:

  • Výrazně menším nárokům na zpracování dokumentů
  • Využití přesných a aktuálních dat
  • Podstatně lepší spoluprací s obchodními partnery
  • Bezproblémovým napojením poskytovatelů logistických služeb a dalších partnerů

EDITEL nabízí širokou škálu EDI řešení, která vám usnadní plně pokrýt veškeré vaše B2B procesy. Všechna námi nabízená řešení jsou na míru přizpůsobena požadavkům klientů. Podle vašich potřeb vám můžeme poskytnout integrovaná řešení využívaná formou služby nebo jako inhouse řešení.

Získané výhody

  • Efektivnější a úspornější obchodní procesy
  • Maximální flexibilita
  • Možnost volby mezi outsourcingem nebo inhouse řešením
  • Komunikace pomocí platformy eXite®
  • E-fakturace
  • Elektronická archivace v souladu s právními požadavky
  • Business monitoring a reporting
  • Workflow management
  • Platformní nezávislost
  • Podpora v režimu 24/7

EDITEL vám nabízí následující služby:

  • Komplexní podporu a analýzu vašich procesů před zahájením projektu
  • Implementaci a realizaci projektu
  • Komplexní správu procesu napojování obchodních partnerů
  • Spolehlivou podporu vašeho EDI systému po jeho zavedení
Aktivujte si prosím soubory cookie v nastavení prohlížeče pro plný rozsah této webové stránky.
"V současné době používáte starší verzi prohlížeče, která způsobuje potencionální chyby zabezpečení a znižuje uživatelský komfort.
learn how to easily update your browser.