Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

EDI integrace

Ušetřete náklady pomocí automatizace obchodních procesů

Začněte využívat výhody distribuce produktů a služeb podpořené elektronickou výměnou obchodních dokumentů. Maximalizujte efektivitu svého dodavatelského řetězce prostřednictvím automatizace a integrace. Ať už jde o proces objednávání, fakturace (e-fakturace) nebo řízení skladů, automatizované procesy vám pomohou ušetřit peníze a další zdroje na každém kroku, a to díky:

  • Výrazně menším nárokům na zpracování dokumentů
  • Využití přesných a aktuálních dat
  • Podstatně lepší spoluprací s obchodními partnery
  • Bezproblémovým napojením poskytovatelů logistických služeb a dalších partnerů

EDITEL nabízí širokou škálu EDI řešení, která vám usnadní plně pokrýt veškeré vaše B2B procesy. Všechna námi nabízená řešení jsou na míru přizpůsobena požadavkům klientů. Podle vašich potřeb vám můžeme poskytnout integrovaná řešení využívaná formou služby nebo jako inhouse řešení.

Získané výhody

  • Efektivnější a úspornější obchodní procesy
  • Maximální flexibilita
  • Možnost volby mezi outsourcingem nebo inhouse řešením
  • Komunikace pomocí platformy eXite®
  • E-fakturace
  • Elektronická archivace v souladu s právními požadavky
  • Business monitoring a reporting
  • Workflow management
  • Platformní nezávislost
  • Podpora v režimu 24/7

EDITEL vám nabízí následující služby:

  • Komplexní podporu a analýzu vašich procesů před zahájením projektu
  • Implementaci a realizaci projektu
  • Komplexní správu procesu napojování obchodních partnerů
  • Spolehlivou podporu vašeho EDI systému po jeho zavedení