Webové EDI
Efektivní a levné EDI řešení
Webové EDI je ideální volbou pro malé a středně velké společnosti, které mají zájem o výměnu elektronických obchodních dokumentů prostřednictvím EDI.
Zřízení webového EDI je velmi jednoduché a nákladově příznivé. Abyste je mohli využívat, není třeba provádět žádnou složitou implementaci, stačí pouze mít přístup k Internetu. Ihned po založení vlastního uživatelského účtu budete tzv. „EDI-ready“, připraveni k výměně obchodních dokumentů s vašimi obchodními partnery.
Strukturovaná data v EDI formátu jsou přenášena pomocí B2B platformy eXite, která díky své vysoké dostupnosti zajišťuje spolehlivý příjem a odeslání obchodních dokumentů. Webové EDI podporuje výměnu všech běžných typů EDI zpráv.
Získané výhody
- Není potřeba žádná speciální implementace
- Velmi rychlé zřízení
- Příznivá cena
- Uživatelsky přívětivé prostředí
- Digitální podpis faktur zdarma
Verifikace podpisu přijímaných zpráv a jejich potvrzování.
Službu nabízíme ve dvou variantách
- webEDI bez exportu/importu
Umožňuje čtení, tisk, příjem a odesílaní zpráv v EDI. Dokumenty vyplňujete do předem daných webových formulářů. - webEDI s exportem/importem
Umožňuje export a import zpráv v textovém nebo xml formátu z Vašeho účetního systému. Není nutné ruční vkládání dat
Taktéž si můžete zvolit doplňkové funkce usnadňující práci:
- Upozornění e-mailové upozornění na nově příchozí zprávy
- Turn-around umožňuje „převrácení“ došlé objednávky v dodací list nebo fakturu
- Prolinkování (BMR) poskytuje přehledné sledování celého obchodního případu
- Archivace dlouhodobé a bezpečné uložení elektronických dokumentů
Registrace do webového EDI
K registraci do webového EDI stačí pouze vyplnit registrační formulář na stránkách http://registrace.webedi.cz a v pracovních dnech můžete mít službu zřízenu během jednoho dne. V případě nejasností prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na +420 261 009 011 nebo nám napište na sales@editel.cz.