Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

Business monitoring

Soustřeďte se jen na svůj business!

Nástroj pro business monitoring a reporting od společnosti EDITEL zajišťuje komplexní monitoring a kontrolu podnikových procesů, které jsou klíčové pro komunikaci vaší společnosti s obchodními partnery. Budete mít úplný přehled o veškerých vyměněných obchodních dokumentech, o jejich vzájemných vazbách, správnosti obsažených informací a v neposlední řadě také o celkovém stavu jednotlivých obchodních případů. Automatizovaně lze také srovnávat obsah vyměňovaných dokumentů.

Systém vám umožní zkontrolovat objednané množství zboží uvedené v objednávkovém formuláři, srovnat jej s příslušnými dodacími listy, zajistit potvrzení objednávky a faktury a tím zajistit bezproblémový průběh procesů. Pokud některý údaj neodpovídá, můžete okamžitě rozeslat upozornění a nesprávné informace budou ihned opraveny. Řešení pro business monitoring a reporting je velmi flexibilní a může být nasazeno v nejrůznějších konfiguracích.

Související kontrolní mechanismy mohou být nastaveny přímo na on-line platformě, která zobrazuje všechny informace od elektronických dokumentů, procesů a stavových ukazatelů až po elektronické podpisy. Údaje mohou být uvedeny v grafické podobě nebo vyexportovány.

Uživatelé mají možnost velmi jednoduše upravit uživatelské rozhraní a nastavit vyhledávání tak, aby odpovídalo přesně jejich potřebám. Prostřednictvím business monitoringu a reportingu dosáhnete rychlého a efektivního přístupu k důležitým informacím.

Získané výhody

  • Monitorování dílčích stavů nebo celých obchodních případů
  • Možnost upozornění na konkrétní chybové stavy
  • Jasné zobrazení vazeb jednotlivých dokumentů (např. objednávka, faktura, dodací list, příjemka) včetně grafického schématu
  • Možnost exportu dat a zasílání e-mailových notifikací na nestandardní stavy
  • Přívětivé uživatelské rozhraní včetně podpory mobilních zařízení
  • Bezpečná archivace všech elektronických obchodních dokumentů
  • Rozšířené a pokročilé možnosti vyhledávání