Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

Webové EDI

Efektivní a levné EDI řešení

Webové EDI je ideální volbou pro malé a středně velké společnosti, které mají zájem o výměnu elektronických obchodních dokumentů prostřednictvím EDI.

Zřízení webového EDI je velmi jednoduché a nákladově příznivé. Abyste je mohli využívat, není třeba provádět žádnou složitou implementaci, stačí pouze mít přístup k Internetu. Ihned po založení vlastního uživatelského účtu budete tzv. „EDI-ready“, připraveni k výměně obchodních dokumentů s vašimi obchodními partnery.

Strukturovaná data v EDI formátu jsou přenášena pomocí B2B platformy eXite®, která díky své vysoké dostupnosti zajišťuje spolehlivý příjem a odeslání obchodních dokumentů.

Webové EDI podporuje výměnu všech běžných typů EDI zpráv.

Získané výhody

  • Není potřeba žádná speciální implementace
  • Velmi rychlé zřízení
  • Příznivá cena
  • Uživatelsky přívětivé prostředí
  • Digitální podpis faktur zdarma
    Verifikace podpisu přijímaných zpráv a jejich potvrzování.

Službu nabízíme ve dvou variantách

  • webEDI bez exportu/importu
    Umožňuje čtení, tisk, příjem a odesílaní zpráv v EDI. Dokumenty vyplňujete do předem daných webových formulářů.
  • webEDI s exportem/importem
    Umožňuje export a import zpráv v textovém nebo xml formátu z Vašeho účetního systému. Není nutné ruční vkládání dat

Taktéž si můžete zvolit doplňkové funkce usnadňující práci:

  • Upozornění e-mailové upozornění na nově příchozí zprávy
  • Turn-around umožňuje „převrácení“ došlé objednávky v dodací list nebo fakturu
  • Prolinkování (BMR) poskytuje přehledné sledování celého obchodního případu
  • Archivace dlouhodobé a bezpečné uložení elektronických dokumentů
Web EDI CZ
Údaje o organizacích a zboží si můžete uložit do snadno editovatelných číselníků. Uložené údaje Vám budou k dispozici prostřednictvím funkce našeptávače při vytváření dodacích listů, faktur nebo jiných dokumentů v EDI.
Neodeslané dokumenty si můžete uložit do záložky Rozpracovaných zpráv. Tady je lze upravovat, případně odeslat později. Bohaté editační menu nabízí celou řadu praktických funkcí.
Přehledný formulář faktury je navržen tak, aby umožňoval snadnou práci s dokumentem. Při vyplňování údajů do formuláře jsou velkým přínosem již zmiňované číselníky, které automaticky doplní uložené údaje.

Registrace do webového EDI

K registraci do webového EDI stačí pouze vyplnit registrační formulář na stránkách http://registrace.webedi.cz a v pracovních dnech můžete mít službu zřízenu během jednoho dne. V případě nejasností prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na +420 261 009 011 nebo nám napište na sales(at)editel.cz.

Užitečné informace