Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011
Billa Logo

Billa

Náhled do EDI infrastruktury společnosti BILLA

Business Monitoring ve společnosti BILLA České republika

Stačí jediný náhled

Aby byla zajištěna široká nabídka produktů, na niž jsou zákazníci zvyklí, projdou českými obchody společnosti BILLA denně tisíce objednávek. Pro udržení ještě lepšího přehledu o všech objednávkových a dodávacích procesech spoléhá BILLA Česká republika na řešení Business Monitoring poskytované společností EDITEL. Toto řešení umožňuje pražské centrále monitorovat veškeré elektronické objednávky společně s příslušnými dodacími listy pro všechny prodejny zapojené do systému.

Díky tomuto řešení se velmi výrazně zlepšilo zpracovávání objednávek na našich prodejnách. Mimo jiné máme možnost srovnávat množství uvedená v objednávkách a v dodacích listech. Díky tomu odhalíme jakékoli nesrovnalosti dříve než kdykoli předtím a můžeme se jim napříště vyhnout. V konečném výsledku se tak zlepšila spolupráce mezi námi a našimi dodavateli.

Pavel Moša, vedoucí IT v BILLE Česká republika

Naše analýzy jsou založeny na datech z eXite®, EDI platformy společnosti EDITEL.

Tím, že společnost BILLA do své stávající infrastruktury zapojila modul Business Monitoring, posunula transparentnost svých objednávkových a dodávacích procesů na další úroveň. Není třeba zdůrazňovat, že toto řešení představuje skvělu volbu i pro monitoring elektronické fakturace. Nabízená řešení vždy přizpůsobujeme potřebám našich klientů a současnou infrastrukturu můžeme podle potřeb rozšiřovat.

Tomáš Adámek, EDI specialista ze společnosti EDITEL

Ve zkratce: EDI v Billa

  • Ve zkratce
    • Modul Business Monitoring pro společnost BILLA Česká republika
    • Centralizovaná správa objednávkových procesů na jednotlivých prodejnách
    • Uživatelé mohou během jediného náhledu odhalit nesrovnalosti v objednávkách a dodacích listech