Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011
Kreiner Logo

Kreiner


O společnosti

Společnost KREINER, spol. s r.o. se zabývá velkoobchodním a maloobchodní prodejem se sortimentem zboží voda, topení a železářství. Společnost byla založena v Plzni, kde je dodnes její sídlo, jako dceřiná společnost zavedené německé společnosti Georg Kreiner GmbH&Co.KG. Hlavním cílem společnosti je spokojený zákazník, který je na prvním místě. Společnost Kreiner je členem Asociace odborných velkoobchodů a provozuje i e-shop zaměřený na koupelny, kuchyně, topení či obklady a dlažby.

Situace

Když v roce 1992 začala společnost rozvíjet svou obchodní činnost, měla přibližně 10 zaměstnanců. Postupem času a rozvojem obchodních aktivit a poptávce zákazníků včetně vybudování vlastní luxusní značky koupelen KREINER EXKLUSIV se počet zaměstnanců změnil a dnes společnost Kreiner zaměstnává kolem 110 zaměstnanců při obratu kolem 622 000 000 Kč. Firma následně zakoupila pozemky v nedalekých Vejprnicích u Plzně, vedle nájezdu na rozvadovskou dálnici, kde na ploše 27.000 m² nechala postavit moderní velkoobchodní areál, který byl dokončen v polovině roku 1997. Nová budova má zastavěnou plochu 2.600 m² a skrývá v sobě skladovou halu, prodejnu, vzorkovnu koupelen a kanceláře. Zde je nyní centrální sklad společnosti. Své sídlo tu má jak oddělení nákupu, fakturace, účtárna, tak i tým obchodních zástupců, kteří jsou v každodenním styku se stálými zákazníky.

Společnost Kreiner používá informační systém Navision, pomocí kterého jsou vytvářeny potřebné obchodní dokumenty. Díky připravenosti tohoto systému generovat a přijímat standardní EDITEL inhouse formát proběhla integrace EDI z počátku relativně snadno. V současné chvíli je sice struktura překladových zpráv na straně EDITELu poměrně složitá, ale daří se tak zachovat konstantní formát na vstupu a výstupu do systému společnosti Kreiner. Plně se tak projevují výhody služby submIT, která se pro EDI komunikaci používá.

EDITEL je pro nás partner, což vnímáme jako nejdůležitější. Do budoucna plánujeme hlavně rozšíření EDI na širší množinu našich obchodních partnerů. Pokud budou nějaké zásadní novinky, věříme že nám EDITEL o nich řekne.

Ladislav Vaník, IT Manager

Řešení na platformě eXite®

K EDI komunikaci společnost Kreiner přistoupila relativně nedávno, v roce 2016. Do té doby se klíčové obchodní dokumenty evidovali manuálně, či využívali různá skenovací řešení. Nicméně EDI ve spojitosti s MS Navision poskytlo vysoký stupeň automatizace u vybraných procesů.

EDITEL byl vybrán na základě reference z oblasti TZB a prezentoval svým přístupem k projektu a znalostmi úroveň jeho profesionality a vedoucího postavení na českém trhu. V současné době tak společnost Kreiner komunikuje se 6 jak domácími, tak zahraničními partnery a napojuje dalších 13, přičemž vystupuje jak v roli dodavatele, tak odběratele.

Zvyšování efektivity obchodních procesů je u nás běžící proces. Rozvoj sítě obchodních partnerů doma i v zahraničí v posledních letech jenom podporuje nutnost optimalizace procesů objednávek a logistiky.

Ladislav Vaník

Ve zkratce: EDI v Ferrero

  • EDITEL řešení pro Kreiner
    • EDI komunikace přes eXite®
    • Implementace procesů:
      • Objednávky (ORDERS)
      • Dodací listy (DESADV)
      • Faktury (INVOIC)
      • Zpětnovazebné zprávy (AUTACK, CONTRL)
    • EDI integracije
  • Benefity EDI pro Kreiner
    • Přehledné provázání jednotlivých zpráv obchodní výměny
    • Úspora času a financí
    • Snížení potencionálních chyb (není nutný ruční zápis)
    • Archivace