Tak shrnuje své působení ve společnosti EDITEL CZ výkonný ředitel a šéf obchodu a marketingu, Jan Mrvík. Do firmy nastoupil na post manažera pro rozvoj nových obchodních segmentů v roce 2013. Díky svým bohatým profesním zkušenostem s řízením komplexních IT projektů a jasné vizi prosadit EDI v méně tradičních odvětvích, jakými jsou například manufacturing, automotive nebo fashion. Záhy dostal příležitost realizovat tuto novou strategii jako obchodní a marketingový ředitel.
Další profesní postup v EDITELu následoval pro Jana v lednu 2015, kdy byl jmenován do funkce výkonného ředitele společnosti. Kromě stávající kompetence pokrývající obchod, marketing a spolupráci s partnery převzal odpovědnost za rozvoj společnosti na českém trhu, interní a externí operace, a management dodávek projektů a služeb včetně servisního centra. Za největší úspěch svého pětiletého angažmá v EDITELu považuje Jan růst zájmu o technologii EDI, rostoucí počet spokojených uživatelů, i významné rozšíření portfolia IT produktů firmy mimo jiné o nové fin-tech řešení ediFactoring.
"Stejně jako v životě, tak i v práci se střídají úspěšná období s těmi méně úspěšnými. Nesmírně si osobně vážím a velmi mne těší, že se podařilo sestavit úspěšný tým ze skvělých kolegů a kolegyň. Může to znít jako klišé, ale my jsme jeden tým, táhneme za jeden provaz a vážíme si týmového ducha. Jelikož příští rok oslavíme čtvrt století úspěšného působení naší firmy na českém trhu, chtěl bych už nyní využít příležitosti a popřát nám všem, ať si stále tak dobře rozumíme, umíme se podpořit a ať je právě náš fungující tým plný schopných a pracovitých lidí rozhodujícím argumentem, který přesvědčí nové zákazníky pro volbu toho nejlepšího EDI providera, tedy EDITELu."
Jan Mrvík, výkonný ředitel a šéf obchodu a marketingu, EDITEL CZ