Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

Detail novinky

04.12.2019

Web / Cloud EDI

Více klientů při menším úsilí

Pro menší společnosti a začínající podniky, které si chtějí prostřednictvím EDI vyměňovat dokumenty jen s několika obchodními partnery, je webové EDI výbornou a finančně nenáročnou volbou. Po určité době se ovšem vyplatí přehodnotit, jestli je původní řešení stále výhodné. Vzrostl počet Vašich obchodních partnerů v EDI? Máte velký počet transakcí, i když komunikujete jen s několika obchodními partnery?

Stále častěji se objevují specifické požadavky (např. na dodávky do zahraničí nebo složitě strukturované dodací listy)? Vedoucí oddělení Consulting & Project Delivery v rakouské centrále společnosti EDITEL, Karl Cegner, doporučuje při nárůstu obchodních transakcí „v každém případě provést analýzu a zjistit, zda by Vám integrované řešení EDI nedokázalo usnadnit práci nebo např. ušetřit zdroje.” Podle pana Cegnera totiž, “mohou být náklady na zaměstnance, který provádí manuální zadávání dat, i v případě pouhých několika obchodních partnerů výrazně vyšší než náklady při přechodu na integrované řešení EDI.”

Další velkou výhodu podle pana Cegnera představuje skutečnost, že s integrovaným řešením již klienti nemusejí používat různé druhy softwaru a on-line přístupových dat a mohou se plně soustředit na svůj hlavní předmět podnikání. “emil,“ výrobce lihovin se sídlem v Dolním Rakousku, se chystá na přechod z webového na outsourcované řešení EDI. Generální ředitel firmy, Emil Stegmüller, vysvětluje: “Důvod byl prostý. Zpočátku jsme byli s webovým řešením EDI velmi spokojeni a pravděpodobně bychom s ním byli spokojení i nadále. Poslední dobou se nám však zvýšil počet objednávek což při jejich zadávání do webového EDI trvá příliš dlouho. Díky novému řešení můžeme odesílat faktury našim klientům jedním kliknutím myši. To nám umožňuje soustředit se více na zákaznický servis, místo plýtvání zdroji na administrativní úkony. Bylo to ryze praktické rozhodnutí. Náklady se nám pravděpodobně dost rychle vrátí.“

Výhody outsourcovaného řešení EDI

  • Automatizace klíčových procesů
  • Příjem, odesílání a transformace dat prostřednictvím jediného komunikačního kanálu
  • Klienti se mohou plně soustředit na svůj hlavní předmět podnikání o technické a zákonem dané procesy se stará EDITEL
  • Jedno rozhraní pro import / export pro všechny obchodní partnery, bez ohledu na formáty, které používají
  • Není potřeba žádné manuální zadávání
  • Minimalizuje se prostor pro vznik chyb
  • Možnost elektronické archivace (zabezpečené proti neoprávněné manipulaci)