Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

Detail novinky

02.02.2015

Více než elektronická fakturace…

Pojem elektronická fakturace představuje pro spoustu českých firem i v dnešní době stále vzdálenou realitu. Od tradičního papíru, kterého se nechtějí vzdát, je však pouze malý krůček k plně automatizovanému procesu fakturace, jehož zavedení může firmě přinést až 60 % úspor na každou fakturu.

Překážky, které běžně brání zavedení elektronické fakturace, jako například "návyk" na používání ryze papírových faktur, "obavy" z komplikované legislativy, nebo "neznalost" ekonomických přínosů zavedení EDI (elektronické výměny obchodních dokumentů), nejsou nepřekonatelné. Co všechno elektronická fakturace a potažmo elektronická výměna obchodních dokumentů představuje?

Kromě snížení nákladů na fakturační proces zajišťuje její zavedení vyšší kvalitu a bezpečnost zasílaných informací, zefektivnění obchodních procesů a zrychlení finančního toku společnosti. Přechodem k elektronické výměně dokumentů se vám zároveň otevřou nové možnosti spolupráce ve vašem businessu. K jejímu zavedení stačí zajistit souhlas s použitím elektronické formy komunikace mezi partnery, pracovat se standardním formátem dokladu a poskytovat data v počítačově čitelném formátu. O zbytek se postaráme my v EDITELu.

Doklady zasílané elektronicky obsahují veškeré náležitosti daňového dokladu. Je k nim připojen elektronický podpis nebo auditní stopa. Při jejich zasílání je zaručena integrita (neporušenost), autenticita (věrohodnost původu) a čitelnost dokumentu. Zároveň je zajištěna doručitelnost a následná úschova dokladů na dalších 10 let.

Naše společnost je největším poskytovatelem EDI služeb v oblasti CEE. Na českém trhu působí již 20 let, v roce 2013 zprostředkovala elektronicky až 300 000 transakcí a obsluhuje celkem 10 000 zákazníků. Její hlavní oblastí činnosti jsou řešení pro oblast B2B: komunikační B2B platforma (eXite® Business Integration Network), B2B integrační řešení, B2B specializovaná řešení s přidanou hodnotou, elektronická fakturace, elektronická archivace, informační logistika. V současné době se zaměřuje především na e-shopy a zákazníky z oblasti segmentu HoReCa (hotely, restaurace, kavárny). Kontaktujte EDITEL a otevřete svému businessu nové cesty!