Používáním této stránky souhlasím s používáním souborů cookies. Pro více informací klikněte zde

Detail novinky

25.02.2011

Téměř 90 % klientských požadavků je vyřešeno v den přijetí

Připravili jsme přehled časové náročnosti při řešení klientských požadavků za poslední dva roky.

K tomu, abychom mohli poskytovat kvalitnější a efektivnější služby svým zákazníkům, vzniklo v roce 2008 nové oddělení Call centrum. Také jsme implementovali nový systém na evidenci a správu klientských požadavků, který nám napomáhá k detailnějšímu přehledu všech klientských případů. S pomocí těchto informací nyní můžeme v rámci naší společnosti EDITEL CZ s.r.o. efektivněji pracovat. Na základě toho jsme schopni nyní předložit statistiku úspěšnosti tohoto oddělení za roky 2009 a 2010.

Vyřešené požadavky20092010
V den přijetí81,3 %88,1 %
2. den5,1 %3,4 %
3. den3,0 %2,0 %
4. den2,4 %1,9 %
5. den2,2 %1,2 %
6.den1,7 %0,5 %

Výše uvedený časový údaj zahrnuje reakční dobu technika včetně celkové doby řešení případu. Procentuální hodnota pak vyjadřuje poměr vyřešených požadavků za časové období k všem vyřešených požadavkům.
Díky implementaci nového systému i vytvoření zkušeného teamu na našem Call centru se nám podařilo snížit časovou náročnost vyřešených požadavků v roce 2010 oproti roku 2009, což znamená velký pokrok a zlepšení naších služeb.

Oddělení Call centrum je možné využít každý pracovní den vždy od 08:00 do 17:00 hodin na tel.: +420 261 009 055 nebo na emailu: helpdesk(at)editel.cz