Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

Detail novinky

25.02.2011

Téměř 90 % klientských požadavků je vyřešeno v den přijetí

Připravili jsme přehled časové náročnosti při řešení klientských požadavků za poslední dva roky.

K tomu, abychom mohli poskytovat kvalitnější a efektivnější služby svým zákazníkům, vzniklo v roce 2008 nové oddělení Call centrum. Také jsme implementovali nový systém na evidenci a správu klientských požadavků, který nám napomáhá k detailnějšímu přehledu všech klientských případů. S pomocí těchto informací nyní můžeme v rámci naší společnosti EDITEL CZ s.r.o. efektivněji pracovat. Na základě toho jsme schopni nyní předložit statistiku úspěšnosti tohoto oddělení za roky 2009 a 2010.

Vyřešené požadavky20092010
V den přijetí81,3 %88,1 %
2. den5,1 %3,4 %
3. den3,0 %2,0 %
4. den2,4 %1,9 %
5. den2,2 %1,2 %
6.den1,7 %0,5 %

Výše uvedený časový údaj zahrnuje reakční dobu technika včetně celkové doby řešení případu. Procentuální hodnota pak vyjadřuje poměr vyřešených požadavků za časové období k všem vyřešených požadavkům.
Díky implementaci nového systému i vytvoření zkušeného teamu na našem Call centru se nám podařilo snížit časovou náročnost vyřešených požadavků v roce 2010 oproti roku 2009, což znamená velký pokrok a zlepšení naších služeb.

Oddělení Call centrum je možné využít každý pracovní den vždy od 08:00 do 17:00 hodin na tel.: +420 261 009 055 nebo na emailu: helpdesk(at)editel.cz