Používáním této stránky souhlasím s používáním souborů cookies. Pro více informací klikněte zde

Detail novinky

10.03.2015

Růst a mít procesy pod kontrolou

Jste součástí dodavatelského řetězce? Prodáváte a nakupujete zboží a služby? Pak jste už buď narazili, nebo teprve narazíte, na elektronickou výměnu obchodních dokumentů tzv. EDI (Electronic Data Interchange) ve vztazích mezi vaší společností a jejími obchodními partnery – dodavateli a odběrateli.

Začínáte posílat obchodní dokumenty od objednávek, dodacích listů, příjemek, až po faktury, jednoduchou a bezpečnou elektronickou cestou prostřednictvím EDI a sledujete, jak se vám zrychlují procesy, snižuje chybovost, klesají náklady a roste objem businessu. Pozor, neusněte však na vavřínech!

S rostoucím počtem partnerů, zakázek a zasílaných dokladů, roste souběžně objem související komunikace, obchodních transakcí, procesů a zapojených informačních systémů. Pokud vaši obchodní partneři nepoužívají EDI, dostáváte se do spletité sítě různých komunikačních kanálů a protokolů.

Přečtěte si více v článku společnosti EDITEL, který vyšel v březnovém vydání časopisu Komora.