Používáním této stránky souhlasím s používáním souborů cookies. Pro více informací klikněte zde

Detail novinky

18.12.2013

EDITEL Journal 02/2013 - Bez hranic

V letošním roce byly společnosti v celé Evropě poměrně hodně zaneprázdněny řešením otázky elektronické fakturace. Nyní, když nařízení EU z počátku roku 2013 požaduje zrovnoprávnění elektronických a papírových faktur, se veřejné instituce přizpůsobují nové situaci. Vedle Dánska je dnes Rakousko druhou zemí, která požaduje, aby dodavatelé federální vlády od 1. ledna 2014 vystavovali standardizované elektronické faktury. A tím se kruh uzavírá. Vede nás to ke konstatování, že budoucnost efektivní optimalizace procesů v soukromých firmách a vládních institucích bude spočívat v bezpapírovém řešení.

Snem každé firmy vyrábějící kosmetické přípravky a produkty osobní hygieny je mít dlouhodobě rezervovaný příslušný regálový prostor v segmentu drogerie a kosmetiky téměř ve všech obchodních řetězcích v regionu střední Evropy. Společnost Johnson & Johnson si navíc drží i přední místa v oblíbenosti a kvalitě svých kosmetických produktů. Díky novému ERP systému a sjednocené mezinárodní EDI-infrastruktuře si společnost Johnson & Johnson vydláždila cestu k efektivním a udržitelným procesům v dodavatelském řetězci.

Čísla mluví sama za sebe: o 65 procent menší zatížení účtárny díky zavedení elektronické fakturace a o 30 procent méně práce na pobočkách společnosti díky elektronickým dodacím listům (DESADV). Forstinger, rakouský dodavatel automobilových doplňků, je spokojený se svou investicí do elektronizace procesu zásobování.

Společnosti Ana Gıda a Namet jsou nejnovějšími přírůstky na seznamu známých tureckých výrobců potravin, kteří používají EDI a spoléhají se na EDITEL Turkey, předního poskytovatele EDI řešení. Prvním krokem v obou společnostech byla implementace elektronických objednávek (ORDERS), které jim umožnily přijímat tyto zprávy od maloobchodních řetězců, jako je METRO, CARREFOUR a REAL.