Sie müssen Cookies in ihrem Browser aktivieren um diese Website/Applikation in vollem Umfang benutzen zu können.
Sie verwenden einen veralteten Browser mit möglichen Sicherheitsschwachstellen und können nicht alle Funktionen dieser Webseite nutzen.
Hier erfahren Sie, wie einfach Sie Ihren Browser aktualisieren können
+420 / 261 009
TECHNICKÁ PODPORA -055
EDI KONZULTACE -011

Detail novinky

18.12.2013

EDITEL Journal 02/2013 - Bez hranic

V letošním roce byly společnosti v celé Evropě poměrně hodně zaneprázdněny řešením otázky elektronické fakturace. Nyní, když nařízení EU z počátku roku 2013 požaduje zrovnoprávnění elektronických a papírových faktur, se veřejné instituce přizpůsobují nové situaci. Vedle Dánska je dnes Rakousko druhou zemí, která požaduje, aby dodavatelé federální vlády od 1. ledna 2014 vystavovali standardizované elektronické faktury. A tím se kruh uzavírá. Vede nás to ke konstatování, že budoucnost efektivní optimalizace procesů v soukromých firmách a vládních institucích bude spočívat v bezpapírovém řešení.

Snem každé firmy vyrábějící kosmetické přípravky a produkty osobní hygieny je mít dlouhodobě rezervovaný příslušný regálový prostor v segmentu drogerie a kosmetiky téměř ve všech obchodních řetězcích v regionu střední Evropy. Společnost Johnson & Johnson si navíc drží i přední místa v oblíbenosti a kvalitě svých kosmetických produktů. Díky novému ERP systému a sjednocené mezinárodní EDI-infrastruktuře si společnost Johnson & Johnson vydláždila cestu k efektivním a udržitelným procesům v dodavatelském řetězci.

Čísla mluví sama za sebe: o 65 procent menší zatížení účtárny díky zavedení elektronické fakturace a o 30 procent méně práce na pobočkách společnosti díky elektronickým dodacím listům (DESADV). Forstinger, rakouský dodavatel automobilových doplňků, je spokojený se svou investicí do elektronizace procesu zásobování.

Společnosti Ana Gıda a Namet jsou nejnovějšími přírůstky na seznamu známých tureckých výrobců potravin, kteří používají EDI a spoléhají se na EDITEL Turkey, předního poskytovatele EDI řešení. Prvním krokem v obou společnostech byla implementace elektronických objednávek (ORDERS), které jim umožnily přijímat tyto zprávy od maloobchodních řetězců, jako je METRO, CARREFOUR a REAL.