EDI/IT Specialist
O společnosti
EDITEL je společnost, poskytující software a služby v oblasti EDI a B2B integrací. V současnosti zaměstnává více než 150 zaměstnanců ve svých 6 pobočkách v Čechách, na Slovensku, Maďarsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku, přičemž poskytuje své služby v celkem 20 zemích regiónu CEE. Soustředí se zejména komplexně na oblast maloobchodu (obchodních řetězců) a jejich dodavatelů a související oblast logistiky. Zcela specifickou oblastí jsou SW pro automobilový průmysl nebo bankovnictví. Posláním skupiny EDITEL je lokální i nadnárodní podpora zákazníků pro elektronickou výměnu standardizovaných obchodních dokumentů (dle standardů GS1), obzvlášť v oblasti elektronické fakturace s jejich lokálními či zahraničními partnery. Jádrem služeb je vysoce-dostupná komunikační platforma eXite, prostřednictvím které si dnes její klienti předají více než 400 milionů obchodních transakcí ročně. Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho týmu, který(á) dokáže vytvářet, realizovat a následně podporovat zákaznické projekty ve sféře EDI/B2B služeb: EDI/IT Specialista na plný úvazek.
Informace o pracovním místě
- Místo práce: Praha 4- Chodov – sídlo společnosti (výkon práce na území celé ČR)
- Druh pracovního poměru: Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Platové podmínky: dohodou
- Termín nástupu: ihned
Náplň práce:
- Analýza zákaznických požadavků a návrh optimálního řešení
- Modelování procesů v příslušných nástrojích
- Konfigurace a testování integrace s obchodními partnery
- Analýza datových formátů
- Řízení a realizace zakázky
- Dohled a zpětná kontrola termínu dodání řešení a spokojenosti klienta
- Poskytování uživatelské podpory klientům společnosti
- Podpora obchodního týmu při jednání se zákazníky
- Spolupráce při rozvoji produktů a služeb EDITELu
- Spolupráce s ostatními odděleními napříč společnosti
- Zaškolení uživatelů
Požadavky:
Obecné:
- VŠ vzdělání, případně SŠ technického zaměření
- min. 2 roky praxe na obdobné pozici se zkušeností s IT
- dobrá orientace v oblasti IT/ICT
- znalost základních obchodních procesů
- vítaná zkušenost v oblasti systémů či standardů pro elektronickou výměnu dat
- vítaná zkušenost v oblasti integračních projektů – B2B nebo EAI
- vítaná znalost a zkušenost s projektovým řízením
- jazykové znalosti: Anglický jazyk – minimálně technická úroveň (Německý jazyk výhodou)
- řidičské oprávnění skupiny B
Osobnostní:
- organizační, komunikační, prezentační a analytické schopnosti
- osobnost s flexibilním a aktivním přístupem k práci
- ochota učit se novým věcem ve specifické IT-oblasti
- schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
- smysl pro pečlivost, přehlednost a důslednost
- schopnost prezentace projektů interně i pro zákazníky
IT znalosti:
- základní orientace v oblasti TCP/IP sítí
- znalost protokolů WS-SOAP a REST
- znalost operačních systémů MS Windows, Linux
- znalost databázových platforem (MS SQL, ORACLE)
- základní přehled práce s XML soubory – xpath, XSLT
- obecný přehled v datových strukturách a formátech (poziční soubory, csv, json, …), EDIFACT výhodou
- vítaná znalost podnikových ERP či IS z oblasti obchodu (FMCG) či logistiky
- znalost modelování BPM výhodou
- vítaná znalost programovacích a skriptovacích jazyků
Nabízíme:
- odpovídající a motivující finanční ohodnocení
- práci v mladém, dynamickém kolektivu ve stabilní a prosperující mezinárodní společnosti
- spolupráci v rámci evropského týmu
- podpora dalšího osobního růstu a vzdělávání ve specifické IT-oblasti, mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, sick-days, příspěvek na penzijní připojištění a sport
- flexibilní pracovní doba s možností home-office
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám co nejdříve svůj motivační dopis a životopis k rukám: Ing. Daniel Čermák
Symbolfoto copyright istockphoto, Cecilie_Arcurs